Νέα

Το  Ι..Σ.Α.Σ. συνεργάζεται με το Ίδρυμα Ωνάση στο εκπαιδευτικό εργαστήριο:

«Boarding Pass στον Αυτισμό-Εργαστήριο»

Εργαστήριο για επαγγελματίες της ψυχικής υγείας και εκπαιδευτικούς που εργάζονται με παιδιά και εφήβους με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ).

Περιλαμβάνει τις ακόλουθες δράσεις:

– Ενημέρωση για τον σκοπό και τη μεθοδολογία του εκπαιδευτικού προγράμματος «Boarding Pass στον Αυτισμό».

– Εξοικείωση με τα εγχειρίδια που έχουν εκδοθεί στο παρελθόν από την επιστημονική ομάδα του εκπαιδευτικού προγράμματος «Boarding Pass στον Αυτισμό».

– Εκπαίδευση στην εξατομικευμένη χρήση του εκπαιδευτικού εγχειριδίου κοινωνικών ιστοριών.

– Εποπτεία/καθοδήγηση σε μελέτες περίπτωσης των συμμετεχόντων.

– Επίσκεψη στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και παρακολούθηση της διαδικασίας προσομοίωσης αεροπορικού ταξιδιού.

Δείτε εδώ την επίσημη ανακοίνωση.

 

Το  Ι..Σ.Α.Σ. συμμετέχει στο νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Ιδρύματος Ωνάση:

«Στην Καρδιά του Αυτισμού»

Πρόβα ιατρικής επίσκεψης αποτελεί η πρωτοβουλία του Ιδρύματος Ωνάση και του Ωνάσειου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου, που απευθύνεται σε εφήβους με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) και αποσκοπεί στην εξοικείωση τους με τον χώρο του νοσοκομείου, τη διαδικασία των εξετάσεων και το προσωπικό του νοσοκομείου.

Δείτε εδώ την επίσημη ανακοίνωση.

 

ΗΜΕΡΙΔΑ “ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ”

Ακολουθεί η επίσημη ανακοίνωση της Ημερίδας “Θεραπευτική Σχέση και Παρέμβαση σε παιδιά και Εφήβους” που οργανώνει η κ. Γενά και ο κ. Κουρκούτας ως μέλη του κλάδου Κλινικής Ψυχολογίας & Ψυχολογίας της Υγείας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρίας (ελψε).

FYLLADIO_HMERIDA_ELPSE

Σήμερα είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο Ι.Σ.Α.Σ. την κυρία N. Seda OZTURK Business Developer and Projects’ Director του Tohum Autism Turkey Early Diagnosis and Education Foundation που εδρεύει στην Κωνσταντινούπολη. 

 

Η πρόεδρος του Δ.Σ. του Ι.Σ.Α.Σ., κ. Αγγελική Γενά, μαζί με την κ. Κατερίνα Παπανικολάου, θα προεδρεύσουν στην Ημερίδα “Οικογένεια και παιδί με αυτισμό. Συναισθηματικές δυσκολίες και ψυχική ανθεκτικότητα”

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥ ΙΣΑΣ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ

 

H πρόεδρος του ΙΣΑΣ καθ. κ. Αγγελική Γενά και το μέλος του Δ.Σ. Δρ. Πέτρος Γαλάνης διεξήγαγαν σεμινάριο, κατόπιν πρόσκλησης, στην Ακαδημία Binyamin Birman (BBA) – Θεραπευτικό Κέντρο για Παιδιά με Αυτισμό – στην Κωνσταντινούπολη, που πραγματοποιήθηκε από 30/9 – 2/10  του 2019, με τις ακόλουθες θεματικές:

«Inclusive Education: Epistemology and Practice» (Α. Γενά) &

«The School Inclusion of Children with ASD: Effective Educational Practices» (Π. Γαλάνης)

 

 

 

 

 

 

 

Επιλογή του συμποσίου συνεργατών του Ι.Σ.Α.Σ., που πραγματοποιήθηκε στο «4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωσιακών Συμπεριφοριστικών Προσεγγίσεων σε Παιδιά & Εφήβους», για δημοσίευση στο επιστημονικό περιοδικό  “Hellenic Journal of Cognitive Behavioral Research and Therapy»

 

Το Συμπόσιο «Θεραπευτικές συμπεριφορικές αναλυτικές παρεμβάσεις στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος» που συντόνισαν οι: πρόεδρος του ΙΣΑΣ, Αγγελική Γενά και ο συνεργάτης του ΙΣΑΣ, Πέτρος Γαλάνης, στο «4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωσιακών Συμπεριφοριστικών Προσεγγίσεων σε Παιδιά & Εφήβους», στις 30-31 Μαρτίου 2019, διακρίθηκε για το υψηλό επιστημονικό επίπεδο των εισηγήσεων και ως εκ τούτου επιλέχτηκε για δημοσίευση στο επιστημονικό περιοδικό, με κριτές “Hellenic Journal of Cognitive Behavioral Research and Therapy».
Οι συνεργάτες του Ι.Σ.Α.Σ συμμετείχαν στο συνέδριο με τις ακόλουθες εισηγήσεις:  
Συμπόσιο
Α. Γενά & Π. Γαλάνης, «Θεραπευτικές Συμπεριφορικές Αναλυτικές Παρεμβάσεις στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος»
Εισηγήσεις
Τριανταφυλλιά Μποζίνη, Αλεξάνδρα Θεοδωροπούλου, Εριφύλλη Τσιρέμπολου & Αγγελική Γενά, Επιτελικές Λειτουργίες Παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): Μια πιλοτική διερεύνηση εννοιολογικών παραμέτρων και θεραπευτικής παρέμβασης
Ιωάννα Μπατιστάκη, Εριφύλλη Τσιρέμπολου & Αγγελική Γενά, Διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδί με ΔΑΦ, με σκοπό την ένταξη σε ομάδα συνομηλίκων
Γεωργία Ζιώγκα, Πέτρος Γαλάνης, Εριφύλλη Τσιρέμπολου & Αγγελική Γενά, Εκπαίδευση ενός παιδιού σχολικής ηλικίας με ΔΑΦ στην αυτοδιαχείριση με στόχο τη βελτίωση καίριων δεξιοτήτων για τη σχολική του ένταξη
Βίκυ Ρουμπέλα, Πέτρος Γαλάνης, Δέσποινα Ροδοπούλου & Αγγελική Γενά, Προάγοντας την αυτονομία ενός παιδιού με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος μέσω προγραμμάτων αυτο-απασχόλησης κατ’ οίκον
Σοφία-Εύα Κόλλια, Εριφύλλη Τσιρέμπολου & Αγγελική Γενά, Ενισχύοντας την οικογένεια ως σύστημα: Ένα  θεραπευτικό  ψυχο-εκπαιδευτικό  πρόγραμμα  παρέμβασης  για  γονείς  παιδιών  με  ΔΑΦ
Επιπλέον, παρουσιάστηκε από συνεργάτες του ΙΣΑΣ το ακόλουθο Εργαστήριο: 
Αικατερίνη Δροσινού, Μάρα Μπαρδουνιώτη & Αγγελική Γενά. «Η Θεραπευτική Προσέγγιση της ΔΕΠΥ Βασισμένη στη Γνωσιακή Συμπεροφοριστική Θεραπεία και τη Συστημική Ανάλυση της Συμπεριφοράς»
 

19th European Conference on Developmental Psychology

29 August – 1 September 2019

Divani Caravel Hotel, Athens, Greece

 

Οι συνεργάτες του Ι.Σ.Α.Σ συμμετείχαν στο 19ο Συνέδριο Αναπτυξιακής Ψυχολογίας που διεξήχθει στις 29 Αυγούστου – 1η Σεπτέμβρη στην Αθήνα με τις ακόλουθες εισηγήσεις:

  • Gena A. , Hadjipateras Giannoulis K., Panagiotakou C., Drosinou K. BOARDING PASS TO AUTISM: AN INNOVATIVE INTERVENTION FOR DESENSITIZING CHILDREN WITH ASD TO AIR TRAVEL
  • Galanis P., Lioudaki N., Roumpela V., Rodopoulou D., Gena A. USING ACTIVITY SCHEDULES TO PROMOTE INDEPENDENCE IN A CHILD WITH ASD IN CLINICAL AND NATURALISTIC SETTINGS
  • Galanopoulou M., Gena A., Tsirempolou E. EFFECTIVENESS OF A BEHAVIOR-ANALYTIC INTERVENTION IN IMPROVING THE WORKING MEMORY OF CHILDREN WITH ASD

Νέος κύκλος Εκπαίδευσης στο Τετράμηνο Πρόγραμμα στην “Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς (ΑΒΑ)”. 

Έναρξη Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

Για πληροφορίες/εγγραφές καλείτε στη γραμματεία του Ι.Σ.Α.Σ. στο 210-93.70.810 ή συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα Αίτηση για Εποπτεία/Εκπαίδευση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΑΒΑ 1ΣΕΛΙΔΟ

anakinosi2

Συμμετοχή με προσκεκλημένες ομιλίες της προέδρου κ. Αγγελικής Γενά και της επόπτριας κ. Κατερίνας Δροσινού στο 2Ο Διεθνές Συμπόσιο: Διάγνωση και Εκπαίδευση στον Αυτισμό με τίτλο,

 «Συμμετοχή στην Κοινωνική Ζωή»

Ιούνιος 24-25, 2019, Κωνσταντινούπολη

Το Ινστιτούτο Συστημικής Ανάλυσης της Συμπεριφοράς (Ι.Σ.Α.Σ.) συμμετείχε με προσκεκλημένες ομιλίες στο 2ο Διεθνές Συμπόσιο: Διάγνωση και Εκπαίδευση στον Αυτισμό, με τίτλο «Συμμετοχή στην Κοινωνική Ζωή» που  πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Biruni της Κωνσταντινούπολης, στις 24-25 Ιουνίου με θέμα: ΄΄Participation in Social Life” (Συμμετοχή στην Κοινωνική Ζωή).
 
Τίτλοι Εισηγήσεων:
Αngeliki Gena  “From Behavior Analysis to Systemic Behavior Analysis: A Dynamic Paradigm for the Treatment of Children with Autism Spectrum Disorder”
Aikaterini Drosinou “Parent Training for Young Children with Autism Spectrum Disorder: Α Systemic, Naturalistic Behavior-Analytic Model in the context of the Developmental Approach”

 

Νέος Κύκλος Σεμιναρίου-Εποπτείας Ένταξης για Μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Έναρξη: Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

Για πληροφορίες/εγγραφές καλείτε στη γραμματεία του Ι.Σ.Α.Σ. στο 210-93.70.810 ή συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα Αίτηση για Εποπτεία/Εκπαίδευση.

 

Νέος κύκλος Εκπαίδευσης στο Τετράμηνο Πρόγραμμα στην “Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς (ΑΒΑ)”. 

Έναρξη Τρίτη 18 Ιουνίου 2019.

Για πληροφορίες/εγγραφές καλείτε στη γραμματεία του Ι.Σ.Α.Σ. στο 210-93.70.810 ή συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα Αίτηση για Εποπτεία/Εκπαίδευση.

 

Συμμετοχή του Ι.Σ.Α.Σ. στο 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας από την Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία  

Αλεξανδρούπολη 15-19 Μαΐου 

Οι συνεργάτες του Ινστιτούτου Συστημικής Ανάλυσης της Συμπεριφοράς (Ι.Σ.Α.Σ.) συμμετείχαν στο 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας που πραγματοποιήθηκε στην Αλεξανδρούπολη στις 15 με 19 Μαΐου 2019.

Το Ι.Σ.Α.Σ συμμετείχε ενεργά στο συνέδριο με την πρόεδρό μας Α. Γενά ως συζητήτρια στο Συμπόσιο, με τίτλο:

“Χαρακτηριστικά του ευρέως αυτιστικού φάσματος και συνοδός ψυχοπαθολογία”

Με την Παρουσίαση, με τίτλο:

Α. Γενά, Α. Δροσινού, «Εκπαίδευση γονέων παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Μια Συστημική, Νατουραλιστική Συμπεριφορική-Αναλυτική παρέμβαση στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Προσέγγισης»

 

 

 

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «BOARDING PASS ΣΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ» ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΑΝΤ1 «ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ»

Η πρόεδρος του Ι.Σ.Α.Σ. Αγγελική Γενά και η Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Ιδρύματος Ωνάση Χριστίνα Παναγιωτάκου ήταν καλεσμένες στην Εκπομπή «ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ» με τη Φωτεινή Γεωργίου για να παρουσιάσουν το καινοτόμο πρόγραμμα «BOARDING PASS ΣΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ».
Η Εκπομπή θα προβληθεί την Κυριακή 7 Απριλίου στις 11:45 στον ΑΝΤ1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συμμετοχή του Ι.Σ.Α.Σ. στο

4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωσιακών Συμπεριφοριστικών Προσεγγίσεων σε Παιδιά & Εφήβους από το ΙΕΘΣ

30-31 Μαρτίου 2019

Οι συνεργάτες του Ι.Σ.Α.Σ συμμετείχαν στο συνέδριο με εισηγήσεις και ένα εργαστήριο.
Συμπόσιο
Α. Γενά, Π. Γαλάνης. «Θεραπευτικές συμπεριφορικές αναλυτικές παρεμβάσεις στη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος»
Εργαστήριο 
Κ. Δροσινού, Μ. Μπαρδουνιώτη & Α. Γενά. «Η Θεραπευτική Προσέγγιση της ΔΕΠΥ Βασισμένη στη Γνωσιακή Συμπεροφοριστική Θεραπεία και τη Συστημική Ανάλυση της Συμπεριφοράς»
 
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό:
 

 

Το 1ο Κέντρο Εκπαίδευσης & Συμβουλευτικής Υποστήριξης Δ’ Αθήνας υλοποιεί σεμινάρια ευαισθητοποίησης γονέων με στόχο τη στήριξη της οικογένειας, σε συνεργασία με το 4ο ΠΕΚΕΣ.

Η πρόεδρος του Δ.Σ. του Ι.Σ.Α.Σ. κα Αγγελική Γενά εισηγείται τη Θεματική Ενότητα με θέμα “Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος” στις 13 Μαρτίου 2019 και ώρα 18:00-21:00 στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγίου Δημητρίου (Αργοστολίου 65).

Έρχεται η πρώτη Barbie με κινητικές αναπηρίες

 

Νέος κύκλος Εκπαίδευσης στο Τετράμηνο Πρόγραμμα στην “Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς (ΑΒΑ)”. 

Έναρξη Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019.

Για πληροφορίες/εγγραφές καλείτε στη γραμματεία του Ι.Σ.Α.Σ. στο 210-93.70.810 ή συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα Αίτηση για Εποπτεία/Εκπαίδευση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΑΒΑ 1ΣΕΛΙΔΟ

Συμμετοχή του Ι.Σ.Α.Σ. στο 5ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο με τίτλο: “Diversity & Belonging: Celebrating Difference” υπό την αιγίδα της Παγκόσμιας Επιστημονικής Εταιρείας IASSIDD, του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Συλλόγου Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αυτισμό, Ν. Λάρισας.

17-20 Ιουλίου 2018

Πολλοί συνεργάτες του Ινστιτούτου Συστημικής Ανάλυσης της Συμπεριφοράς (Ι.Σ.Α.Σ.) συμμετείχαν στο 5ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο του Παγκόσμιου Οργανισμού IASSIDD που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην πατρίδα μας, στις 17-20 Ιουλίου με θέμα: ΄΄Diversity & Belonging: Celebrating Difference΄΄Διαφορετικότητα και αίσθηση του ανήκειν»).

Το 5ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο του Παγκόσμιου Οργανισμού IASSIDD, για  Νοητικές και Αναπτυξιακές Διαταραχές, διεξήχθη υπό την αιγίδα του Συλλόγου Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αυτισμό, Ν. Λάρισας και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Οι συνεργάτες του Ι.Σ.Α.Σ συμμετείχαν ενεργά στο συνέδριο με αναρτημένες εργασίες και εισηγήσεις, τις οποίες μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις αναφορές που ακολουθούν:

Bardounioti, M., Bertou, K., Rodopoulou, D., Tsirempolou, E. & Gena, A. (2018, July).      Diversified language program leading to communicative fluency and social inclusion. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Batistaki, I., Tsirempolou, E. & Gena, A. (July, 2018). Teaching social skills to a child with ASD as a means of belonging to group of peers. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Drosinou, A., Angelopoulou, A. & Gena, A. (July, 2018). Parent Training for Young Children with Autism Spectrum Disorder: A Systemic, Naturalistic Behavior-Analytic Model. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Gena, A., Giannoulis, K., Panagiotakou, C., Drosinou, A., Kentikeleni, A., Porfyris, I. & Papamichail, G. (July, 2018). I’m flying too! 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Kollia, S.E., Gena, A. & Tsirempolou, E. (July, 2018). A Long-Term Group Psychoeducation Therapeutic Program for Parents of Children with ASD: Benefits to the Family as a System. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Lioudaki, N., Roumpela, V., Ziogka, G., Galanis, P. & Gena, A. (July, 2018). Using activity schedules to promote independence in a child with ASD. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Ratsi, M., Tsirempolou, E. & Gena, A. (July, 2018). Establishing a therapeutic relationship as a means of maximizing the effectiveness of ABA treatment for children with ASD. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Staveri, M., Gkogkos, G. & Gena, A. (July, 2018). Sexual Education of an Adolescent with Autism Spectrum Disorder and Intellectual Disability. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Stefanaki, A. & Gena, A. (2018, July). Autism, Attachment and Parenting: Means of Establishing Belongings to the Family. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Theodoropoulou, A., Tsirempolou, E., Bozini, F. & Gena, A. (July, 2018). Bridging differences in Executive Function (EF) of Children with ASD. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Symposium Title:

Challenges and Strides in Special Education in Greece. Chair: Angeliki Gena

Gena, A. (2018, July). From behavior analysis to systemic behavior analysis: a synthesis of paradigms toward achieving optimal outcomes for people with autism spectrum disorder (ASD). Paper presented at the meeting of the 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Asteri, T. (2018, July). Individual educational programming (IEP) for ASD school-age children: challenges and benefits. Paper presented at the meeting of the 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Galanis, P. & Gena, A. (2018, July). Using self management to promote the inclusion of preschoolers with autism spectrum disorder. Paper presented at the meeting of the 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Tsirempolou, E. & Gena, A. (2018, July). Teaching theory of mind skills and emotion expression in children with ASD. Paper presented at the meeting of the 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Το Ι.Σ.Α.Σ. ήταν ένας από τους φορείς υποδοχής επιστημόνων απ’ όλο τον κόσμο που μετείχαν στο συνέδριο. Η επίσκεψη στο Ι.Σ.Α.Σ. πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 17 Ιουλίου 2018 με επισκέπτες από τη Σιγκαπούρη και την Αυστραλία, οι οποίοι είχαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για παρεμβάσεις σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.

 

BOARDING PASS ΣΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ

Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το Ίδρυμα Ωνάση που στοχεύει στο να εξοικειωθούν παιδιά με αυτισμό, στη διαδικασία ενός αεροπορικού ταξιδιού

Έχοντας ως στόχο το να μπορέσουν και παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) να «ανοίξουν» τα φτερά τους, το Ίδρυμα Ωνάση δημιούργησε ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το «Boarding Pass στον Aυτισμό», το οποίο περιλαμβάνει τέσσερις άξονες: α. προσομοίωση διαδικασίας αεροπορικού ταξιδιού για παιδιά με αυτισμό, β. δημιουργία ενός εκπαιδευτικού εγχειρίδιου με κοινωνικές ιστορίες για θεραπευτές και γονείς παιδιών με ΔΑΦ, γ. εκπαίδευση μέρους του προσωπικού, που εργάζεται στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, και της AEGEAN, καθώς και δ. δημιουργία ενός ενημερωτικού εντύπου για όλους τους ταξιδιώτες.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα δημιουργήθηκε από το Ίδρυμα Ωνάση, σε συνεργασία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, τελεί υπό την επιστημονική αιγίδα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει την υποστήριξη της AEGEAN.

Νέα