Νέα

Συμμετοχή του Ι.Σ.Α.Σ. στο 5ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο με τίτλο: “Diversity & Belonging: Celebrating Difference” υπό την αιγίδα της Παγκόσμιας Επιστημονικής Εταιρείας IASSIDD, του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Συλλόγου Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αυτισμό, Ν. Λάρισας.

17-20 Ιουλίου 2018

Πολλοί συνεργάτες του Ινστιτούτου Συστημικής Ανάλυσης της Συμπεριφοράς (Ι.Σ.Α.Σ.) συμμετείχαν στο 5ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο του Παγκόσμιου Οργανισμού IASSIDD που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην πατρίδα μας, στις 17-20 Ιουλίου με θέμα: ΄΄Diversity & Belonging: Celebrating Difference΄΄Διαφορετικότητα και αίσθηση του ανήκειν»).

Το 5ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο του Παγκόσμιου Οργανισμού IASSIDD, για  Νοητικές και Αναπτυξιακές Διαταραχές, διεξήχθη υπό την αιγίδα του Συλλόγου Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αυτισμό, Ν. Λάρισας και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

 

 

 

 

 

 

Οι συνεργάτες του Ι.Σ.Α.Σ συμμετείχαν ενεργά στο συνέδριο με αναρτημένες εργασίες και εισηγήσεις, τις οποίες μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις αναφορές που ακολουθούν:

Bardounioti, M., Bertou, K., Rodopoulou, D., Tsirempolou, E. & Gena, A. (2018, July).      Diversified language program leading to communicative fluency and social inclusion. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Batistaki, I., Tsirempolou, E. & Gena, A. (July, 2018). Teaching social skills to a child with ASD as a means of belonging to group of peers. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Drosinou, A., Angelopoulou, A. & Gena, A. (July, 2018). Parent Training for Young Children with Autism Spectrum Disorder: A Systemic, Naturalistic Behavior-Analytic Model. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Gena, A., Giannoulis, K., Panagiotakou, C., Drosinou, A., Kentikeleni, A., Porfyris, I. & Papamichail, G. (July, 2018). I’m flying too! 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Kollia, S.E., Gena, A. & Tsirempolou, E. (July, 2018). A Long-Term Group Psychoeducation Therapeutic Program for Parents of Children with ASD: Benefits to the Family as a System. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Lioudaki, N., Roumpela, V., Ziogka, G., Galanis, P. & Gena, A. (July, 2018). Using activity schedules to promote independence in a child with ASD. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Ratsi, M., Tsirempolou, E. & Gena, A. (July, 2018). Establishing a therapeutic relationship as a means of maximizing the effectiveness of ABA treatment for children with ASD. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Staveri, M., Gkogkos, G. & Gena, A. (July, 2018). Sexual Education of an Adolescent with Autism Spectrum Disorder and Intellectual Disability. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Stefanaki, A. & Gena, A. (2018, July). Autism, Attachment and Parenting: Means of Establishing Belongings to the Family. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Theodoropoulou, A., Tsirempolou, E., Bozini, F. & Gena, A. (July, 2018). Bridging differences in Executive Function (EF) of Children with ASD. 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Symposium Title:

Challenges and Strides in Special Education in Greece. Chair: Angeliki Gena

Gena, A. (2018, July). From behavior analysis to systemic behavior analysis: a synthesis of paradigms toward achieving optimal outcomes for people with autism spectrum disorder (ASD). Paper presented at the meeting of the 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Asteri, T. (2018, July). Individual educational programming (IEP) for ASD school-age children: challenges and benefits. Paper presented at the meeting of the 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Galanis, P. & Gena, A. (2018, July). Using self management to promote the inclusion of preschoolers with autism spectrum disorder. Paper presented at the meeting of the 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Tsirempolou, E. & Gena, A. (2018, July). Teaching theory of mind skills and emotion expression in children with ASD. Paper presented at the meeting of the 5th IASSID Europe Congress, Athens.

Το Ι.Σ.Α.Σ. ήταν ένας από τους φορείς υποδοχής επιστημόνων απ’ όλο τον κόσμο που μετείχαν στο συνέδριο. Η επίσκεψη στο Ι.Σ.Α.Σ. πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 17 Ιουλίου 2018 με επισκέπτες από τη Σιγκαπούρη και την Αυστραλία, οι οποίοι είχαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για παρεμβάσεις σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος.

BOARDING PASS ΣΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ

Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το Ίδρυμα Ωνάση που στοχεύει στο να εξοικειωθούν παιδιά με αυτισμό, στη διαδικασία ενός αεροπορικού ταξιδιού

Έχοντας ως στόχο το να μπορέσουν και παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) να «ανοίξουν» τα φτερά τους, το Ίδρυμα Ωνάση δημιούργησε ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το «Boarding Pass στον Aυτισμό», το οποίο περιλαμβάνει τέσσερις άξονες: α. προσομοίωση διαδικασίας αεροπορικού ταξιδιού για παιδιά με αυτισμό, β. δημιουργία ενός εκπαιδευτικού εγχειρίδιου με κοινωνικές ιστορίες για θεραπευτές και γονείς παιδιών με ΔΑΦ, γ. εκπαίδευση μέρους του προσωπικού, που εργάζεται στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, και της AEGEAN, καθώς και δ. δημιουργία ενός ενημερωτικού εντύπου για όλους τους ταξιδιώτες.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα δημιουργήθηκε από το Ίδρυμα Ωνάση, σε συνεργασία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, τελεί υπό την επιστημονική αιγίδα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει την υποστήριξη της AEGEAN.

Νέα